A neo-pszichedélia aktuális ausztrál sikercsapata, az új koncertfelállásában öt tagúra bővült Tame Impala épp második nagylemezével, a MusicPress blogon elejétől végéig meghallgatható monumentális Lonerism albummal turnézik a rajongók és a zenésztársadalom nagy örömére (a bécsi klubkoncertre a jégkorszakos Hó Mártonnal és a Pluto-szólógitáros Martinkó Tamással közösen mentünk ki, sőt még Heaven Street Seven- és Európa Kiadó-tagokkal is találkoztunk a közönség huszonvalahány fős magyar kontingensében), de közben Kevin Parkerék két különleges stúdiósessiont is közzétettek az elmúlt egy hét leforgása alatt (az egyiket az együttes kiadója, a Modular szervezte, a másikat a Pitchfork), a múlt éjjel pedig a BBC stúdiójában is feltűntek Jools Holland műsorában. A három stúdiófellépés itt meg is tekinthető egybegyűjtve.
a Modular Studio Session három száma: az Apocalypse Dreams után 6:20-tól a Feels Like We Only Go Backwards és 9:10-től az Elephant
a Pitchfork által szervezett Cabin Log Session két száma (a 2010-es első albumról való It Is Not Meant To Be és a már említett Feels Like We Only Go Backwards), utána pedig egy interjú a nyolcvanas évekbeli Casio-gitárján játszó Kevin Parker frontemberrel és Jay Watson billentyűssel:
az Elephant című dal november 20-án éjjel a brit tévében, Jools Holland műsorában:
FRISSÍTÉS: november 23-án péntek éjszaka adásba került a Jools Holland-műsorhoz a keddi adásnapon rögzített másik Tame Impala-szám, a Feels Like We Only Go Backwards előadásának felvétele is!
ráadásként itt a Feels Like We Only Go Backwards szintén novemberben közzétett animációs klipje...
... és megunhatatlan általános iskolás verziója a pop-rock feldolgozásairól elhíresült New York-i PS22 gyerekkórus előadásban:
Déri Zsolt
FRISSÍTÉS: a december közepén megjelenő Feels Like We Only Go Backwards kislemezről itt a dal egy remek remixe az amerikai Dayve Hawk indietronica projektjétől, a legutóbb a Philip Glass-remixlemez kapcsán emlegetett Memory Tapestől!